Czy warto inwestować w długopisy reklamowe i inne gadżety?  

Nie da się ukryć, że większość naszego życia dzieje się ostatnimi czasy w świecie online. Chodzi zarówno o biznes jak i rozrywkę. Niektórzy nawet poznają swoją miłość przez Internet. Czy w takim razie warto jeszcze inwestować w gadżety takie jak długopisy reklamowe, wizytówki, kubki i tym podobne? Powiemy o tym w artykule. Zapraszamy!  

Długopisy reklamowe i tym podobne wobec świata online

To prawda, że podstawą dziś jest firmowa strona internetowa, pozycjonowanie jej, konto w social mediach i tym podobne. Jednak nie warto całkiem rezygnować z konwencjonalnych metod marketingu, ponieważ one nadal mogą przynosić korzyści, a są tańsze od marketingu  w Internecie, chyba że potrafimy promować się sami. Trzeba pamiętać iż mimo wszystko nie każdy dzisiaj szuka firm, sprzedawców przez Internet. Niektórzy wolą zaufać temu, co widzą na żywo. I w przypadku takich klientów powinieneś być przygotowany. Jest też część osób, która najpierw sprawdza w internecie, ale później się upewnia na żywo. Bez względu na to, jakich ludzi jest najwięcej wśród twoich potencjalnych klientów, zadbaj o marketing nie tylko ten internetowy.

długopisy z nadrukiem

Co mamy do wyboru?  

Gadżetów jest wiele. Podstawą są wizytówki. Te małe karteczki mają dużą siłę. Mieszczą się do portfela, kieszeni lub etui od telefonu. Oprócz nich opłaca się co jakiś czas robić kampanie reklamowe z ulotkami. Dla wielu osób bywa to drażniące, ale koniec końców przynosi efekty. Należy jednak zadbać, by ich treść niebyła nachalna a zachęcająca. Co jeszcze mamy do wyboru?

  • Długopisy reklamowe – długopisy z nadrukiem są praktyczne. To ich największa zaleta. Ludzie chętnie biorą coś, co może im się przydać. Logo firmy będzie im się przypominać za każdym razem, gdy użyją długopisu.
  • Torby reklamowe.
  • Słodycze reklamowe – Kto nie lubi słodyczy? Tym bardziej tych rozdawanych za darmo – dzięki takiej akcji stajesz się lubiany.
  • Smycze.
  • Identyfikatory– Firma, która posiada identyfikatory dla swoich pracowników przedstawia się jako poważna.
  • Kubki z nadrukiem – Chyba każdy pije w pracy kawę. Dlaczego każdy ma przynosić swój kubek, jeśli można przy okazji reklamować firmę?

Nie żałuj na dobrą reklamę – zarówno tą poza Internetem jak i online.